Monday, July 23, 2012

Nasib baik x kena rompak...

Call abang ipar dua-dua x angkat phone.. alamak.. cakap nak sahur.. at last.. tengok jam dah pukul 4.30, terus berambus keluar dari rumah terus ke McD Cheng, Melaka... dah keluar tu ingatkan nak bank in kan duit dalam akaun maybank, so terus la drive hinggalah sampai di selekoh nak masuk Maybank Cheng.. GEDEGANGGGG!!!! bunyi cam terlangar bende kat tayar.. buat x taw je trus park kereta.. sekaliii... bile kluar dengar bunyi mcm berdesir.. ingatkn ade pili air tercabut ke kt situ... tengok2 pergghhh!!! tayar pancit daaa... kelam kabut drive balik rumah.. sebab dapat tau selalu kejadian mcmnie disengajakan kekadang.. tempat tu dah la sunyi, bila kereta mangsa dah rosak, mse ni la penyangak nak beraksi.. so hati2 la lebih2 lagi kepada kaum wanita ni... nak pegi mane2 biar berteman.. wokey...