Wednesday, June 27, 2012

Promosi Bahan Bacaan AdikBijak.com



AdikBijak.com merupakan laman yang menyediakan bahan bacaan yang yang berunsur pendidikan serta pengetahuan am dan boleh dibeli secara "online".....









...Juga mereka menyediakan peluang perniagaan dengan memberi komisen yang agak berpatutan...
Tiada sebarang kos yang perlu anda keluarkan dan tiada sebarang yuran tahunan mahu pun belian minima bulanan yang disyaratkan. AdikBijak.com menawarkan peluang perniagaan kepada anda melalui 3 saluran berikut:

1. Program Affiliate

Melalui program ini anda hanya perlu memperkenalkan rakan-rakan anda kepada laman web AdikBijak.com atau produk-produk yang kami pasarkan. Setiap pembelian yang mereka buat anda akan menerima komisyen daripada belian tersebut (belian pertama dan juga belian ulangan). Anda juga berpeluang mendapat komisyen daripada belian yang dibuat oleh ahli-ahli yang diperkenalkan oleh rakan-rakan anda... sehingga ke Tahap 3.

Secara kasar peratus komisyen yang kami berikan adalah seperti berikut:
Ahli Biasa Ahli VIP
Belian Pertama
Tahap 1 10% 20%
Belian Ulangan
Tahap 1 7% 10%
Belian Tahap 2 3% 5%
Belian Tahap 3 1% 5%

*Kiraan Berdasarkan Mata Bonus (BP) Produk.
1 BP = RM1.00

Komisyen yang terkumpul boleh anda gunakan bagi membeli produk-produk yang ditawarkan di AdikBijak.com atau anda juga boleh meminta komisyen tersebut dibayar terus kepada anda (min. RM50.00). Caj sebanyak RM3.00 akan dikenakan bagi kos pengeluaran cek dan kiriman menggunakan PosLaju.

2. Program Wakil Pengedar

Kepada anda yang minat berniaga anda juga boleh membeli produk-produk AdikBijak.com secara borong untuk dipasarkan kepada pelanggan-pelanggan anda. Kami sedia memberikan harga pengedar yang menarik berdasarkan jumlah belian dan jenis produk. Belian minima sebanyak 10 unit (dari mana-mana kategori) diperlukan untuk menikmati harga pengedar.

Kepada wakil pengedar yang mempunyai rekod yang baik... anda juga berpeluang menikmati kemudahan kredit bagi membolehkan anda memasarkan produk-produk AdikBijak.com tanpa perlu mengeluarkan modal permulaan.

Berminat untuk menjadi pengedar? Sila hubungi kami melalui email di khidmat@adikbijak.com

3. Program Rakan Peniaga

Anda mempunyai produk-produk untuk dipasarkan? AdikBijak.com menyediakan platform untuk anda mempromosikan produk-produk anda melalui laman web kami. Produk yang terpilih akan disenaraikan di dalam katalog AdikBijak.com dan menikmati promosi percuma yang akan dijalankan oleh kami dan ahli-ahli AdikBijak.com yang aktif.

AdikBijak.com akan bertanggungjawab mengutip bayaran dari ahli-ahli kami, dan anda pula bertanggungjawab untuk menghantar setiap pesanan yang diterima terus kepada pelanggan kami. Bayaran yang kami kutip akan diserahkan kepada anda pada 15hb dan 30hb setiap bulan.

Pada ketika ini kami sedia menerima produk-produk yang memenuhi kriteria berikut:

Buku Kanak-Kanak & Keibubapaan
Produk Permainan

Apa yang kami perlukan dari anda adalah tawaran harga menarik kepada kami. Lebih baik harga yang ditawarkan maka lebih menarik tawaran yang dapat kami berikan kepada ahli-ahli kami.

No comments:

Post a Comment